Öne Çıkan Yayın

BOSNA'DA YAŞAM (AVANTAJLAR / DEZAVANTAJLAR)

İnsanın yabancı ülkede yaşamasının hem avantajları hem de zorlukları var. Öncelikle farklı bir kültürü, farklı bir milleti tanımak cidden...

24 Haziran 2015 Çarşamba

EVDE HAYAT NASIL?

Evdeki Afrika konsepti çizimlerimi de etkiledi.


Bosna'ya gelmeden önce İstanbul'un stres dolu atmosferinde, trafikle birlikte hayatımı işgal ettiği sürenin bir hayli uzun olduğu işim yüzünden eve ve aileme ayırabildiğim kısacık vaktin acısını burada çıkartıyor gibiyim. Bir kadın için büyük bir nimet evde kalabilmek. Ancak bu  evde kalışı bir oturma eyleminin, mutfak, temizlik ve televizyon üçgeninin dışına taşıyabiliyorsanız... Benim için evde geçen zaman, hayatımın her döneminde verimli olmuştur. Bilinçli olarak verimli geçirmeyi hedeflemiş olmama Allah yardım etmiş, bana büyük sıkıntılar yaşatmamıştır şimdiye kadar, şükürler olsun.

Sadece kitap okumak ve bir şeyler yazmak değil, beni faydalı bilgilere ulaştırabilecek her öğrenim biçimini deniyorum evimde. İnterneti, videoları, televizyonu eğitici birer araç gibi kullanabildiğinizde evde durmaktan sıkılmıyor bilakis çalışma hayatında elde edemeyeceğiniz çok farklı sahalara ulaşıyorsunuz. Kendinizi keşfetme fırsatı buluyorsunuz bir bakıma.



Burada, evimde oğlumla birlikte yapmaktan keyif aldığım en güzel uğraşlardan biri resim çizmek oldu. Uzun zamandır ara verdiğim resme, internette bulunan kaynaklardaki temel bilgilere ulaşarak ve çokça pratik yaparak dönüyorum.

Bir uzman gözüyle bakıldığında çokça hata bulunabileceğini biliyorum ancak profesyonel anlamda olmasa da sanatla uğraşmak insanın ruhunu dinlendiriyor, benim de amacım ruhumu dinlendirerek bir şeyler üretmek. Üstelik bu vesileyle oğluma da örnek teşkil ediyorum çünkü onun da resim becerisi epey gelişti. Şimdilik nette bulduğum çizimleri taklit ediyorum, ancak İbrahim'in bebeklik fotoğrafı orijinal bir çalışma oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder